Kulturalna Niedziela. Małgorzata Trafimoff - baśniowa malarka i Ewa T. Weber - pisarka, poetka



Dziś zapraszam Wan na Kulturalną Niedzielę. Gościem Mądrych Dzieci są dwie wspaniałe kobiety: Małgorzata Trafimoff - baśniowa malarka i Ewa T. Weber - pisarka, poetka.



Proszę o sobie opowiedzieć


Nazwam się Małgorzata Trafimoff.

Malarstwem zajmuję się od kilku lat, współpracowałam z przedszkolem, szkołą postawową, gimnazjum i Domem Kultury w Żorach.

Tworzyłam dekoracje na różne imprezy okolicznościowe dla dzieci i młodzieży.






"POKAŻ MI MAMO"


Nie mam żadnego przygotowania, jestem samoukiem. Zrobiłam kilka wystaw, w tym jedną wspólną w zamku w Nakle Śląśkim. Malowałam dla przedszkoli w moim mieście i przygotowywałam wnętrza na różne imprezy dla dzieci. Pracuję zawodowo a malarstwo jest moją pasją. Jednak zastanawiam się nad tym, by zająć się sztuką i doskonalić moją technikę.

Współpracowałam również z artystami 'Barwy Śląśka " i wystawiłam również dwie prace okolicznościowe: "Jesień życia" i " Pamiętajmy o ogrodach".


      Wspólnie z Ewą T. Weber piszemy książkę po części opartą na faktach. Jest to biografia na temat rodziny von Finckeinstein która mieszkała w mojej rodzinnej miejscowości.  Opisałyśmy historię losów tej rodziny, gdyż jako mała dziewczynka miałam dostęp do informacji od staruszki guwernantki i służących którzy tam pracowali. Ale to temat rzeka, więc wracam do moich ilustracji dla dzieci.

Moje ilustracje były opublikowane w miesięczniku literackim "WeryFormat".

Marzenie

'WYPRAWA PO KWIAT PAPROCI"
"Mistrz polewki dyniowej"
"ULICZNI MUZYKANCI"
"CISZA PRZED BURZĄ"
"CISZA PRZED BURZĄ"

"NADCHODZI NOC PASTELOWA"




A jesli chcecie więcej to tu link do strony Pani Małgorzaty Trafimoff i http://trafimoff.digart.pl/ 

Wszystkie zdjęcia i tekst wierszy należą do autorek. Dziękuję obu Paniom za możliwość przedstawienia ich twórczości 
Share on Google Plus

About Admin

2 komentarze:

  1. zarowno prace jak i wiersze sa grnialne, idealnie sie uzupelniaja, to wlasnie definicja SZTUKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy29 maja, 2016

    Wspaniały tandem dwóch wybitnych artystek !Z przyjemnością ogląda się i czyta. Życzę sukcesów w pracy twórczej.

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli napiszesz parę słów, czy podoba Ci się materiał, artykuł itp.