Kulturalna Niedziela. Tadeusz Niemiec Thady - abstrakcjonista



W dzisiejszej Kulturalnej Niedzieli goszczę abstrakcjonistę - Tadeusza Niemca- Thady.

Opowiedz Nam o sobie


         Urodziłem się w Łodzi i tu też mieszkam wraz z rodziną. Moją pasją jest malarstwo.
Jestem samoukiem, który uczył się metodą prób i błędów. Maluję od lutego 2011 roku, na początku była to dla mnie forma terapii po przebytej poważnej operacji serca. Wówczas rysowałem kredą 4 kolory, na szkolnej tablicy wnuka. Wstawiałem na portal Digart.pl i tam mnie namówiono do malowania farbami.
       Początkowo malowałem akrylem tylko na kartonie, a później na płótnie blejtramie małe rozmiary. Moją ulubioną techniką jest akryl, jeśli zaś chodzi o tematykę, to maluję to, co uważam za piękne lub interesujące wyrażając to w abstrakcjach, na których każdy może dostrzec coś innego...
       Teraz zdecydowanie większą radość sprawia mi praca nad własnymi, autorskimi obrazami. Niekiedy są one pełne spokoju, innym razem nasycone burzą barw. Zawsze
maluję z potrzeby serca. Dzieła moje nie mają z góry określonej kompozycji. Jasna żółć i nasycona czerwień wydają się unosić nad powierzchnią płótna, a pociągnięcia czerni umacniają całą kompozycję.
       Część płótna jest delikatnie pokryta farbą, podczas gdy w innych miejscach użyłem jej więcej.
Malarstwo jest moim hobby i sposobem na życie. Odciąga mnie od problemów dnia codziennego, daje możliwość wyrażenia  tego, co mam w duszy. Wciąż pracuje zawodowo, jest to niełatwa, fizyczna praca i nie daje tyle zadowolenia co moje malarstwo...
        Poza malarstwem zajmuję się też wnukami, z którymi zawsze coś nowego wymyślamy


Moje wystawy:

1. Wernisaż i wystawa” Pod 5 Aniołami”
Wystawę malarstwa Tadeusza Niemca można było oglądać do 6 grudnia 2015 r.
https://www.facebook.com/events/911304432295109/


2. GALERIA SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ W GNIEWINIE
Moje obrazy są obecnie w galerii w Gniewinie
http://stolemowa-galeria.pl/

3. Stowarzyszeniu Twórców Artystów Animatorów Kultury
Moje obrazy są obecnie w galerii "VASARIAH" Trzcińsko Zdrój

4. Wernisaż i wystawa od 21 stycznia do 5 lutego 2016 r
Związek Polskich Artystów Plastyków ZPAP okręg ŁÓDZKI


Reportaż można obejrzeć tu http://www.otvm-retsat1.pl/?m=&p=8&f=703 





Zdradź nam, jak wygląda Twoja pracownia








Wspaniała - już Ci zazdroszczę :) 

Oto obrazy Thady'ego



Autorski obraz Tadeusza Niemiec -Thady
" Z animuszem (Tadeuszem) " 6O/8O cm olej, akryl, płótno, techniki własne 2017rok









Autorski obraz Tadeusza Niemiec -Thady
" Dziewczyny lubią brąz " 6O/8O cm olej, akryl, płótno, techniki własne 2016rok





A jeśli ktoś ma ochotę kupić obraz, to warto spojrzeć tu 



Share on Google Plus

About Admin

3 komentarze:

  1. Anonimowy16 maja, 2016

    JESTEM MILE ZASKOCZONY .DZIĘKUJE TADEUSZ NIEMIEC

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłe wspomnienia :-) Dziękuję Tadeusz Niemiec

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy adres pracowni : Łodź ul. Skrzatów 2

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli napiszesz parę słów, czy podoba Ci się materiał, artykuł itp.