Papajowe szaleństwo- wspaniały koktail owocowy


Latem 2014 roku robiłam taki koktail owocowy. Był cudowny, już czekam na moje wspaniałe owoce z działeczki.. No niestety papaja nie rośnie u nas.. Ale taka nektarynka i brzoskwinia u mnie urosła. Polecam brzoskwinię SATURN. To ta płaska poniżej. Jest mała w porównaniu z tymi ze sklepów, ale nigdy słodszej nie jadłam ;) nie pryskane (poza jesienią i wczesną wiosną- prewencyjne opryski przeciw kędzierzawości liści).


Składniki:

  • 1 papaja- bez pestek i skórki
  • 1 brzoskwinia SATURN - obrana ze skórki
  • 1 nektaryna bez skórki
  • szklanka kompotu z jabłek (bo akurat robiłam do obiadu)- może być woda kokosowa, albo sok z 2 pomarańczy

Wszystko przerobiłam w blenderze - nie dodawałam warzyw, gdyż chciałam wypić koktail typowo owocowy, ale nie wykluczam dodania następnym razem szpinaku, pietruszki, jarmużu czy np. pokrzywy ;) 

Koktail jest przepyszny, w życiu nie piłam lepszego. (Piłam później - Niebo w gębie).

Wszystkie koktaile, soki wyciskane, smoothie powinno się pić dobrze mieszając je ze śliną, i enzynami  w niej zawartymi. 

Polecam też obejrzeć filmy na temat odżywiania surowego- RAW FOOD. 

Share on Google Plus

About Admin

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli napiszesz parę słów, czy podoba Ci się materiał, artykuł itp.