Koktajl z papai, mango z pomarańczą- "Niebo w gębie"


Ten koktajil to niebo w gębie i tak go nazwałam. Sama go sobie skomponowałam. A jest to koktajl z papai, pomarańczy, truskawki, banana i mango.

Składniki:
  • pół papai (bez psetek i skórki)
  • pół mango (bez skórki)
  • 1 banan
  • 1 truskawka (u mnie mrożona)
  • 2 pomarańcze (wychodzi wysoka szklanka soku)

Wszystkie składniki umieścić w blenderze i zmiksować. Nie dodawałam wody. Można rozcieńczyć z wodą, aby nie był tak słodki:)
Jednak wg mnie taki jest - PYCHA!

Swoją drogą wychodzi 2 szklanki płynu, po którym nie chce się jeść przez jakąś godzinę. Przynajmniej mi:)
Share on Google Plus

About Admin

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie mi niezmiernie miło, jeśli napiszesz parę słów, czy podoba Ci się materiał, artykuł itp.